
Na stacji zatrzymał się pociąg 9552 (814+010) relacji Libuň – Všetaty, a po prawej stoi Regionova, która parę minut wcześniej skończyła bieg jako Os 16441 z Mladej Boleslavi města. Dolní Bousov był podówczas czterokierunkowym węzłem z główną ofertą w osi Libuň – Mladá Boleslav, szczątkową ofertą do Bakova nad Jizerou (zaledwie 3 pary w dni robocze, z czego właśnie skorzystałem i dlatego w ogóle się tam znalazłem) oraz brakiem oferty do Kopidlna. Parę lat później tę ostatnią lokalkę kupiło przedsiębiorstwo AŽD Praha, specjalizujące się w systemach SRK. Linia została wyremontowana i prowadzone są tam obecnie testy autonomicznych pociągów na bazie popularnego motoraka 810 (to nie żart 🙂 ), co pozwoliło na powrót wprawdzie homeopatycznego, ale jednak regularnego ruchu. 21.06.2012
Reply