Vlak zde jízdu končí

810.611 kończy bieg na przystanku Chrášťany zastávka. Zrealizował właśnie króciutki kurs 16885 z Kolešovic (5 km, 13 min jazdy). Na końcowym przystanku nikt nie wysiadł, na powrotnym kursie także nie było zwykłych pasażerów – poza jednym „niezwykłym”, uczestnikiem wycieczki, którego odebraliśmy na stacji końcowej. Pięknie wyremontowany budynek na nieczynnej na co dzień linii może dziwić, ale po pierwsze jest zamieszkany, a po drugie „Kolešovka” jest popularną trasą dla pociągów retro z pobliskiego muzeum ČD w Lužnej u Rakovníka. 19.05.2025

3 odpowiedzi

  1. Grzegorz Węglarz

    Haha, dobre komentarze 🙂 Ja tylko dodam od siebie, że co chwilę robią różne organizatory te mniej lub bardziej fajne specjale na „Koleszówce”, więc tym samym wycinka kształtów w Krupie wygląda jak czysta złośliwość centrali SŻ (za obecnej władzy przecież pełnej szotouszó). Zanim tam dotarliśmy, myślałem że zrobili tam wielką modernizację urządzeń SRK, a to była prostacka podmiana kształtów na świetlne, bez żadnej ingerencji w pracę okręgów nastawczych, przeróbkę blokady stacyjnej, itd. Nawet jak sypały się te stare sygnalizatory, to czeskie chamstwo mogło wziąć przykład z PKP PLK… jak w Niwnicach, umarłe semafory podmienić na regenerowane z Gryfowa Śląska… coraz bardziej Czechy toną w betonowym błocie.

  2. Ale i tak nie zdobył biletu wskazującego na Kolešovkę :c

  3. Pewnie jakiś Pepin jechał 😛

Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *