Pociąg osobowy 6831 z Mostu do Děčína hl.n. złapany w chwilę przed odjazdem ze stacji początkowej. Na koniec serii czeskich EZT-ów taki oto powiew nowoczesności od Vagónky, działającej obecnie pod szyldem holdingu Škoda. W latach 2011-2013 zamówiono 12 trójwagonowych jednostek na =3 kV (większość dla województwa Usteckiego), 8 dwusystemowych trójwagonowych oraz 6 dwusystemowych zestawionych z dwóch wagonów (wersje dwusystemowe będą jeździły głównie pod ~25 kV, w rejonie Brna – zamiast serii 560 – oraz Czeskich Budziejowic – w zamian za składy 242+3B). Pojazdy te wraz z zakupem 31 Linków od Pesy oraz 33 wagonów motorowych Regio-Shuttle od Stadlera przyczyniły się do znacznej odnowy parku taborowego ČD przeznaczonego do ruchu regionalnego. W przypadku prezentowanej relacji Regio Pantery niemal całkowicie wyparły składy 163+3B. 2014-03-29
Regio Panter
Opublikowano
Reply