Nadal biało-czerwono

Jednostka 4746.077 jako linia S3 zatrzymuje się w ulewnym deszczu na przystanku Wien Handelskai. Na końcach peronu stoją jeszcze charakterystyczne tablice według wzoru z lat 90., bez „Wiednia” w nazwie, gdyż tak wówczas oznaczano przystanki. Warto zwrócić również uwagę na tabliczki, jak mniemam, zatrzymania czoła pociągu o długości 150 m oraz prowadzonego lokomotywą, odsunięte od siebie o kilka metrów. Skład zjeżdża z mostu nad Dunajem, który niedawno wyposażono w sztywną sieć na szynie prądowej. Klikając w tag lokalizacji można znaleźć starsze zdjęcie z tego mostu, gdzie takiego rozwiązania jeszcze nie widać. 13.09.2024

3 odpowiedzi

  1. Sztywna szyna montowana jest także w miejscach mocno obciążonych ruchem albo gdzie warunki lokalne sprzyjają częstym usterkom sieci trakcyjnej (np. blisko morza). Widocznie w tym miejscu ktoś uznał, że takie rozwiązanie będzie skuteczniejsze 😉

  2. To prawda. Dlaczego tutaj ją zamontowano – nie wiem.

  3. Sztywna szyna wygląda bardzo brutalnie, raczej rzadko się ją spotyka poza tunelami.

Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *