Świąteczna logistyka

Jak widać, tradycja „przebieranek” pomiędzy liniami ma we Wrocławiu długą tradycję. Dla optymalizacji postojów w rozkładzie świątecznym (kursy co 30 min) zaplanowano łączone brygady linii 4 i 11 (w tej roli 105Na 2237+2236), pomimo dosyć sztywnego wówczas przydziału linii do zajezdni. Czwórkę obsługiwało domyślnie Dąbie, a jedenastkę Ołbin, więc podejrzewam, że na te kilka dni zajezdnie wypożyczyły sobie nawzajem tablice dla nieobsługiwanych na co dzień tras. Okazuje się, że to grubsza logistyka niż by się zdawało. A z lewej standardowo zajezdnia Borek na 20, ale niestandardowo składem 105Na 2561+2562. Wtedy pojemniejsze tramwaje pojawiały się na 20 właśnie w okresach świątecznych, zapewne z myślą o zwiększonym popycie na odwiedziny pobliskiego cmentarza. Wrocław, Oporów, 25.12.2002

Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *