Jasna strona mocy

Pierwsze wcielenie linii 32PLUS z braku innych możliwości kursowało na trasie Pilczyce – mosty Mieszczańskie, gdzie do zawracania wykorzystano tutejszą „przelotkę”. Ta zmiana kierunku, obok wdrożonego kilka miesięcy wcześniej trójkątowania na ul. Wierzbowej, gdzie trasę kończyło z kolei pierwsze wcielenie linii 33PLUS, były pierwszymi współczesnymi przypadkami planowego zawracania bez wykorzystania pętli. W całej karykaturze tych nowych linii, które nie były zbyt użyteczne dla pasażerów, były to rozwiązania o tyle korzystne, że w dosyć bezpiecznych warunkach pozwoliły motorniczym nabrać wprawy w szybkim i rutynowym przełączaniu się na drugą kabinę pod presją czasu (ze względu na ostatni czynnik raczej trudno się tego nauczyć w warunkach „laboratoryjnych”). 03.09.2011

Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *